שאלות ותשובות

פה תמצאו את כל השאלות והתשובות הבסיסיות על השירות והמוצרים בQwais Hosting

כל השאלות הרלוונטיות לפני בחירת ורכישת מוצר או שירות מן העסק, כמו כן מחובתכם לפי הרכישה לקרוא ולהבין את בקישור הבא: הסכם שירות של העסק.

להלן רשימת השאלות:
1. האם שרתי האחסון נמצאים בישראל?
2. האם המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ?
3. מהם הם אפשרויות התשלום דרכם אפשר לרכוש את המוצרים והשירותים?
4. איך מתבצע תהליך הרכישה ותהליך פתיחת חשבון?
5. במידה וברצוני לרכוש את אחד מן מוצרי אחסון האתרים ו/או אחד מן שירותי העסק בתשלום להפקדה/העברה בנקאית, איך התהליך מתבצע?
6. האם ישנו גיבוי לשירותי אחסון אתרים השיתופי, שירותי הריסלרים ושירותי השרתים הוירטואלים?
7. האם לי, כלקוח, יש גישה לגיבויים שנשמרים?
8. כיצד אני יכול לדעת איזה חבילה אחסון אתרים או כל שירות אחר, מתאים לי?
9. האם התמיכה הטלפונית מוגבלת בזמן ו/או מוגבלת לשירותים מסויימים?
10. האם התמיכה הטכנית באזור הלקוחות ע"י כרטיסי התמיכה זמינה תמיד?
11. האם שמות המתחם באתר נרשמים דרכם?
12. איזה ממשקי ניהול יש לשירותי אחסון האתרים ובאיזה שפה?

במידה וברצונת לשאול שאלה נוספת שאינה מופיעה בעמוד, תוכלו בכל רגע ליצור כרטיס תמיכה למחלקת המכירות(בקישור הבא: פתח כרטיס תמיכה) ותענו בהקדם או ע"י התקשרות עם מחלקת המכירות במס' 04-8212020. כמו כן, במידה והשאלה תיהיה רלוונטית וחשובה היא תתווסף לעמוד זה.

.WWW