כל השאלות הרלוונטיות לפני בחירת ורכישת מוצר או שירות מן העסק, כמו כן מחובתכם לפי הרכישה לקרוא ולהבין את בקישור הבא: הסכם שירות של העסק.
להלן רשימת השאלות:
1. האם שרתי האחסון נמצאים בישראל?
תשובה: כן, כל השרתים ברשות Qwais נמצאים בחוות השרתים של 014, ישראל.
2. האם המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ?
תשובה: כל המחירים באתר הינם לפני הוספת המע"מ.
3. מהם הם אפשרויות התשלום דרכם אפשר לרכוש את המוצרים והשירותים?
תשובה: אפשרויות התשלום היחידות הם Paypal והפקדה/העברה בנקאית לבנק הפועלים.
4. איך מתבצע תהליך הרכישה ותהליך פתיחת חשבון?
תשובה: כל תהליך הרכישה הוא אוטומטי בעזרת מערכת לקוחות מתקדמת, תהליך פתיחת החשבון מתחלק ל2 סוגי – תשלום בPayPal, תשלום שמתקבל מיידית וכך גם החשבון נפתח מיידית בניגוד לתשלום בהפקדה/העברה בנקאית שדורש את אישור התשלום ע"י גורם מן העסק, לאחר האישור, החשבון נפתח מיידית.
5. במידה וברצוני לרכוש את אחד מן מוצרי אחסון האתרים ו/או אחד מן שירותי העסק בתשלום להפקדה/העברה בנקאית, איך התהליך מתבצע?
תשובה: בדומה לרכישה בPayPal, מתחיל התהליך בבחירת החבילה באתר, הרשמה לאזור הלקוחות והזמנת המוצר. לאחר מכן, במידה ותבחר האפשרות לרכישת המוצר בהפקדה/העברה בנקאית, גורם מן העסק יפנה לאימייל או לטלפון שהוזן במהלך ההרשמה לאזור הלקוחות, לתיאום ההפקדה.
6. האם ישנו גיבוי לשירותי אחסון אתרים השיתופי, שירותי הריסלרים ושירותי השרתים הוירטואלים?
תשובה: כן, כל השרתים ברשות Qwais נמצאים בחוות השרתים של בזק בינלאומי מהמתקדמות, הגדולות והמובילות בישראל.
7. האם לי, כלקוח, יש גישה לגיבויים שנשמרים?
תשובה: לשירותי אחסון האתרים ושירותי הריסלרים, כל בקשת שחזור גיבוי תבוצע ע"י פניה לתמיכה הטכנית ובקשת שחזור. לשירותי השרתים הוירטואלים, תהליך הגיבוי ושחזורו הוא עצמאי ומבוצע ע"י הלקוח במידה ולא צוין אחרת ע"י גורם מן העסק.
8. כיצד אני יכול לדעת איזה חבילה אחסון אתרים או כל שירות אחר, מתאים לי?
תשובה: בכל עמוד שירות כן אחסון אתרים, כן שירותי רילסרים וכן שרתים וירטואלים מוסבר היטב על השירות ומפורטות החבילות לפי צרכי השימוש הרלוונטים לכל לקוח ולקוח. במידה ועדין אינכם יודעים באיזה חבילה כדאי לבחור ואיזה עסקה מתאימה לכן, יש לפנות למחלקת המכירות דרך אזור הלקוחות(בקישור הבא: פתח כרטיס תמיכה) ע"י יצירת כרטיס תמיכה למחלקת מכירות ו/או ע"י התקשרות עם מחלקת המכירות בטלפון מס' 04-8212020.
9. האם התמיכה הטלפונית מוגבלת בזמן ו/או מוגבלת לשירותים מסויימים?
תשובה: התמיכה מוגבלת בזמן אך אינה מוגבלת לשירותים מסויימים. לקוחות שירותי אחסון אתרים ושירותי הריסלרים יכולים ליצור קשר עם מחלקת התמיכה הטלפונית החל מהשעה 08:00 בבוקר ועד השעה 19:00 בערב מידי יום(כולל שבתות וחגים) בכל נושא. לקוחות שירותי השרתים הוירטואלים, גם כן יכולים לפניות למחלקת התמיכה באותן השעות אך בנושאי תמיכה כפי שמפורטים בכתב ההזמנה.
כמו כן, ישנה תמיכה בסיסית בין השעות 19:00 ועד 08:00 בבוקר מידי יום(כולל שבתות וחגים) לכל הלקוחות בנושאים הבאים בלבד: אי גישה לשירות(או לאזור הלקוחות), חשד לפריצה והתקפה ואיבוד סיסמה.
10. האם התמיכה הטכנית באזור הלקוחות ע"י כרטיסי התמיכה זמינה תמיד?
תשובה: כן, תוכלו בכל שעה ובכל יום ליצור כרטיס תמיכה באזור הלקוחות לכל מחלקה שהיא, מכירות, תמיכה, תלונות והנהלה. ההתחייבות שלנו למענה היא עד ל6 שעות מרגע יצירת הכרטיס אך מנסים להגיב עד לשעה מרגע יצירת הכרטיס.
11. האם שמות המתחם באתר נרשמים דרכם?
תשובה: לא, הם נרשמים מספקים מוסמכים של איגוד האינטרנט, שמות מתחם בין-לאומיים נרשמים דרך namecheap.com ושמות מתחם ישראליים ועבריים נרשמים דרך livedns.co.il. ניהול והגדרותיהם של שמות המתחם הבין-לאומיים(סיומות .com, .net, .info וכו') מבוצע דרך אזור הלקוחות -> שמות מתחם ולשמות מתחם ישראליים ועבריים(סיומות .co.il, .org.il וכו') מבוצע ע"י יצירת כרטיס תמיכה עם הבקשה הרלוונטית.
12. איזה ממשקי ניהול יש לשירותי אחסון האתרים ובאיזה שפה?
תשובה: כרגע ממשק הניהול לשרתי לינוקס הוא Direct Admin ולווינדוס הוא Plesk 11. כרגע שפת ממשקי הניהול היא אנגלית בלבד. במידה ואינכם מצליחים לעבוד עם ממשק הניהול של אחסונכם - באתרינו ישנם מגוון מדריכים אשר מהווים בסיס להכרת ממשק הניהול. במידה והמדריכים לא מספיקים, צוות התמיכה שלנו ישמח לעזור לכם בכל שאלה ובכל זמן!
במידה וברצונת לשאול שאלה נוספת שאינה מופיעה בעמוד, תוכלו בכל רגע ליצור כרטיס תמיכה למחלקת המכירות(בקישור הבא: פתח כרטיס תמיכה) ותענו בהקדם או ע"י התקשרות עם מחלקת המכירות במס' 04-8212020. כמו כן, במידה והשאלה תיהיה רלוונטית וחשובה היא תתווסף לעמוד זה.